Your love is breaking the law

chillandet fortsätter här i lägenheten med piskade regn utanför mitt fönster. jag mår sådär. hände en helt absurt sak innan. min näsa rinner ganska mycket, så jag gick och skulle snyta mig, inga konstigheter. men precis efter att jag hade snutit mig blev jag så jäkla yr. alltså en yrsel jag aldrig haft innan. hela lägenheten snurrade runt, runt, runt. kunde inte fästa blicken i något. det höll på en bra stund och jag som är jättekänslig mot snurrandes karuseller, blir jätte lätt sjösjuk och åksjuk så mår jag fortfrande illa efter min yrsel och värt att påpekas, yrsel kom för två timmar sedan. hoppas att det känns bättre snart.

såg filmen charlie ST cloud innan. den var helt okej. ganska fin och så. men inte mer än okej. rekomenderar den om ni vill chilla hemma och se en fin, romantisk film.


blev en favorit till lunch. sallad med ostsås och cashew nötter. denna salladen är så himla lätt att göra och den går fort att göra. rekomenderar varmt.


nu ska jag se en film som jag VET är bra, alla våran Moulin Rouge. var ett bra tag sedan jag såg den. så nu ska jag återgå till soffan med en kudde under huvet och en filt över kroppen och låta tårarna komma!

later

Kommentarer
Postat av: Sally

Salladen såg god ut! Jag älskar Moulin Rouge!!

2011-04-13 @ 11:26:07
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: Georghedda

thank-you for the good and valuable information on your site

2011-09-23 @ 11:15:30
URL: http://georghedda.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0