coldturkey

det har inte varit mina dagar senaste dagarna.

skulle egentligen upp till göteborg i helgen med hela petri gänget. men blev inbeodrad till att jobba inatt. hur är det ens möjligt? har planerat denna helgen sedan ett halv år tillbaka och så blir jag inbeodrad att jobba just denna helgen. fuck fuck fuck.

planerade att jag och alex skulle åka upp imorgon bitti istället, men sedan kom snillet mitt på att hans mormor fyller 80 på söndag och att han vill fira henne. och jag vill inte ta tåg och fixa allt sådan skit själv. så det blir att man stannar hemma denna helgen. sitter i sin lägenhet och ruttnar bort i regnet.

ni märker hur possitiv jag är va?

vill, eller behöver att något bra händer i mitt liv. känns som allt är grått. kan bero jävligt mycket på vilken "sommar" vi har haft..

saknar mina vänner gör jag också. ska ni ut i helgen käraste?

later

Kommentarer
Postat av: amanda

saknar dig med milla, och er andra vänner! behöver också lite ''nytt'' i mitt liv.. trött på jobb jobb regn jobb regn jobb jobb sjukdomar jobb regn och bara skit.. tyvärr ingen utgång! men ses i veckan hoppas jag! puss <3 love

2011-08-13 @ 02:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0