dagen D

känns lite som sagen D idag. jag och alex är uppe med tuppen (kl 8, nästan då). fixar det sista i lägenheten. mitt och alex liv ligger nu i flyttkartonger.

trodde faktiskt aldrig att denna dagen skulle komma. då jag och alex flyttar åt olika håll. men här står vi. förhoppningsvis så kommer jag upp till kalmar om bara en kort stund. så har ni några jobb kontakter i kalmar så let me know.

dagens planer ser ut som följande: packa ihop det sista. köra till lars, lämna och hämta lite. köra till pappa för att lämna lite. tillbaka hit och försöka trycka in all alex packning i bilen, sedan köra mot kalmar. när vi väl är i kalmar så ska vi droppa av allt i lägenheten. försöka komma iordning med det mesta. handla hem det som behövs, små pilla lite. vid åtta går mitt tåg hem till malmö, för första natten hemma hos pappa. now you know.

inflyttning 09



inflyttningsfest 09



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0