en natt kvar

det var trevligt hemma hos viktor. längesedan man träffade "alla". fast jag var inte så fest sugen. drack två glas vin, sedan fick det vara bra. har ju en miljon sakerr att göra idag. men det brydde inte min man sig om. han drack like is was no tomorrow. fick dra hem vid halv ett för en viss person inte mådde så bra. ja ni kan ju gissa vem det var..

och här ligger man i sängen, klar vaken, hungrig, redo att köra igång. men alex då. jo han ligger och hoppas att han inte existerade. bra teamwork.

vad är det vi sa fixa idag då? jo allt. hela lägenheten ska packas ner i flyttkartonger (vi har inte börjat med något) alla mina saker ska hem till min pappa och alex saker ska upp till kalmar (inte idag). men saken är den att vi har inte ens handlat flyttkartonger och här är så jäkla mycket att fixa. hade velat köra en tripp till ikea också och handla en spegel..

herregud, när jag skriver detta inser jag hur himla mycket det är att göras och så himla lite tid vi har på oss. spec när man har en pojkvän (som dessutom är den ända med körkort) ligger och kommer att vara bakis till kl 17 idag.. sedan imorgon ska vi köra upp till kalmar på morgonen, så vi kan inte fixa imorgon.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0