fixin

har varit och handlat hem saker från maxi. här är ju bara massa "pappa" saker så fick bli lite camilla saker. som t ex juice. hur kan man inte dricka juice på morgonen?!

handlade även två böcker, 300 spänn sammanlagt, för två böcker?! huuur?! återkommer om de när jag har lässt de.

har precis färgat ögonbryn och ögonfransar. på ögonfransarna blev det nästan ingen skillnad. tog en mörkbrun färg, för tanken var först att jag bara skulle färga ögonbrynen. men när jag ändå var i farten tog jag fransarna också.

men ögonbrynen blev jag faktiskt glatt överraskad. precis lagom. nu behöver man inte se ut som ett miffo när man går osminkad (har ju egentligen blonda ögnobryn).

resultat. (den röda pricken är ett sår jag fick när jag nopppade ögonbrynen precis. det var två djunglar..om någon undrar)


när jag ändå är i farten ska jag passa på att måla mina naglar.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0