frukost/shopping/körning

träffade josse i stan för att äta frukost på EH. det var precis så att vi hann till den! var nog en av de godaste frukostarna på länge, för att jag var så jävla hungrig. hade varit uppe sen klockan 7 imorse. och vid det här lagret så vet ni att det första jag tänker på när jag slår upp mina ögon på morgonen är frukost. vi käkade vi elva, så ni kan ju tänka er hur hungrig jag var.

sedan gick vi runt i stan. josse var orolig över att hon inte skulle hitta något att ha på sig till ikväll. men det problemet har hon nog inte nu. nu är det snarare så att hon har för mycket att välja mellan. efter att vi har varit inne i fyra affärer hade hon handlat 3 nya klänningar och en ny kjol.. my gad. den kvinnan kan shoppa!

jag har ju egentligen shoppig förbud. men fick med mig två par nya byxor. fick betala 380 för två par byxor. tyckte inte att det var så farligt. eller rättare sagt. det är skitbilligt!

efter stan så stack jag iväg och övningskörde. hade inte kört på två veckor, men det gick ändå jättebra. så jag är bra på humör.

och ikväll ska jag och josse dricka vin och gå på nelly high heels party. dagen har/är underbar!

later

Kommentarer
Postat av: annie

du har rätt camilla. MER BILDER MER BILDER D:D:D:D:D:D

2011-08-02 @ 19:56:30
URL: http://thindustry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0