Hemma?

är nu i lägenheten och städar. känns så konstigt. så mycket känslor och så många minnen. men vi kommer att komma tillbaka här. det är bara ett förväl för tre år. sedna är du min igen. sjukt att man kan tycka om en lägenhet så mycket. men det är väl inte bara lägenheten i sig. detta är min och alex lägenhet, det är hit jag flyttade ihop med love of my life. hit jag flyttade hemmifrån till. förlåt om allt detta låten så klyddigt. vet inte ens om jag själv förstår vad jag skriver. men försöker få ut lite känslor.

min syster sitter nu på flypplatsen och väntar på att hennes plan ska lyfta. hon har ca 18 timmars resa framför sig. just nu är jag faktisk inte avundsjuk på henne. men tänk så många minnen hon kommer att ha med sig, för livet. vill så gärna också resa. ska försöka spara ihop till en dunder resa för mig och alex till nästa sommar. men det är svårt att spara till en resa för två, när man bara är en som kan lägga undan..

nej måste fortsätta städa nu. börjar jobba kl 15.00.


lycka


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0