JUUBBB

sitter på jobb. har tryck i mig alldeles för mycket cashew nötter så mina byxor spänner.

hade glömt bort att malmö festivalen var över, så jag blev glatt överraskad när jag kom upp till stan och det kändes tomt :)

haha, måste bara snabbt berätta om alex senaste 24 timmar. tycker så synd om honom. han körde mot kalmar igår kväll. vi var as trötta för att det har varit en sådan intensiv helg som avslutades med en söndag full av flyttning. han kommer fram till kalmar vid 12 - halv ett tiden (på natten) när han ska öppna dörren till sin lägenhet så upptäcker han att han har glömt sina nycklar i malmö och han har ju bara en. så han ringer mig i panik och vet inte vad han ska göra. jag frågar honom om jag ska boka in honom på något hotell eller liknade. han bara "hotel?, men ska jag inte köra ner till malmö och hämta de?" söte! han ringer de andra som bor i huset och som tur var så hade hon som äger bygganden en gömd nyckel i trädgården så att han kommer in.

inte nog med det. han hade lektion klockan åtta imose. när han vaknar har han en konstig känsla i magen, kollar på klockan och ser att hon ör 9.45.. ångest! men han hann till sin andra lektion som började kl 10.00. fy fan silket dygn. på samma dygn kuggar jag uppkörningen. snacka om att vi är synkade.

ska kolla på lite s.a.t.c nu. vilket ansträngade jobb man har

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0