kör för bra?

hade uppkörning idag. klarade tyvärr inte den. vill inte förklara bort eller skylla på något. men vet ni vad han snubben sa om varför jag inte klarade det. att jag körde för bra. jag körde som om jag hade haft körkort i flera åril.. okej? what, hur kan man kugga någon på det?

det var inte bra det, men det hänger ihop. för att han tyckte att jag körde för snabbt.när det var 50 så låg jag i 50. ibland 52 osv. och om det är 50 och ligger i 51 så kör man för snabbt. så det var jag som tabbade mig. men min körlärare sa efteråt att han likabra hade kunnat godkänna mig. och att han tyckte att det var konstigt att han kuggade mig när det "bara" var att jag körde för snabbt. för allt annat gick jätte bra.

känner samma sak som när jag kuggade teorin, det är bara att försöka och försöka tills man klagar det. det är absolut inget att hänga läpp över.

nu ska jag värma lite mat. sedan är det dags att packa ihop sig för att gå till jobb. har dubbelpass, så nästa gång man får sova i sin egen säng igen blir inte förrens på onsdag.

later

Kommentarer
Postat av: Sally

amen shit!!! Fy fan vad taskig uppkörningsgubbe. Den var inte alls schysst! Du borde fått ditt körkort!!!

2011-08-29 @ 15:36:33
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0