målare

spelade match idag. 2-2, vilket inte var bra. skulle ha vunnit överlägset! men men, what to do.

snackade med jessica (min syster) idag som är i USA och lever livet. är så sjukt avensjuk så att jag döör! det ända hon gör att är shoppar, festar, solar. lever livet helt enkelt.
nej fan, ska spara pengar nu som fan och komma iväg på en likande resa. är trött på gråa sverige. inte ens en svensk sommar fick man.

jag och alex håller på att renoverar mitt rum hos pappa i skrivade stund. målar idag, lägger golv imorgon. och om vi hinner så moblerar vi det även imorgon. blir så fint!

om jag nu ska bo hemma hos min pappa igen så behöver jag iaf ett mysigt rum som jag trivs i..

om en vecka flyttar mannen min till kalmar, sjukt. ett helt nytt kapitel av vårt liv tillsammans börjar. ska bli spännande samtidigt som det är lite läskigt.

måste även passa på att gratta min lillebror idag som fyller 16. 16!! om två år är han myndig, ännu en sak som är sjuk.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0