Marc, I love you





check it out! denna klockan kom min syster hem med till mig från USA. I´M IN LOVE. jag hade sagt att jag ville ha en marc jacobs klocka, skickat en bild till henne på hur den ungefär skulle se ut. för någon natt sedan hade jag fått ett sms av jessica "VAKNA, jag är inne på marc jacobs. den klockan du ville ha fanns inte. vad ska jag göra?!". när jag läste det på morgonen tänkte jag, jaja, det var ju synd att man missade det.

sedan skickade jag ett sms till henne. "synd att jag missade marc jacobs" till svar fick jag "jag tog en klocka iaf, hoppas du tycker om den". när hon sedan visade den för mig igår tappade jag hakan och blev kär. denna kommer sitta på min vänster arm resten av mitt liv!

hon hade även sparat påsen och det fick bli en tavla.


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0