nail polish

innan så bestämde jag mig för att lägga mig i sängen och läsa en bok. efter ett halvt kapitel så sov jag djupt! vaknade av att killen som renoverar källaren var i full gång. men låg ändå kvar i sänger sov/var vaken om vart andra.

var en snabbis inne på maxi också och handlade med lite stuff. det har blivit som en liten tradition att när jag är inne på maxi handlar jag alltid med mitt ett nagellack från isadora. har blivit helt stuck med att byta färger titt som tätt. och då blir det roligare att ha många olika färger att välja mellan. är nog såhär för att jag hade byggda naglar i nästan två år. och då var det ända man kunde göra med sina naglar sitta hos en kines som fixade de vart 5e vecka..

just nu har jag gula naglar. tror att färgen heter mellow yellow. från isadora då..

dessa två fick jag med mig idag. ett silvrigt och ett som gör att man inte har så gula naglar (neutralt) ganska komiskt att jag köpte "no more yellow nails" när jag har gult nagellack på mig. eller?

det har blivit en liten samling. det som bör tänkas på är att dessa har jag köpt på ca 2-3 veckor


NU: dags för att göra sig iordning och sticka mot jobb

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0