onsdag 31/8-2011

så var det den siste augusti. imorgon är det september och hösten är här. oavsett om vi vill eller inte.

är nu hemma efter två dygn av jobb. det ska bli så skönt att sova i sin egen säng. fast att dessa två jobbpassen har gått väldigt snabbt är det alltid skönt att ha en dags ledighet. att ladda upp batterierna och inte ha några måsten.

krängde så himla mycket godis igår så jag är inte hungrig än. vilket är väldigt ovanligt. i vanliga fall är mat det första jag tänker på när jag vaknar. det är t.o.m så att jag kan vakna av hunger, gå och äta och sedan gå och lägga mig igen för att sova vidare. men inte idag!

nu ska jag göra något som jag inte har gjort på väädligt länge. jag ska ut och promenera en runda. hurtig_tjej_90.

hulken i ett koppel, musik i öronen sedan ska jag försvinna in i mig egen lilla värld.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0