så nära, men ändå så långt ifrån.

kuggade teroiprovet idag. godkändgränsen är 52, då kanske ni kan gissa vad jag hade. 51 såklart. haha kan man få något mer störigt resultat?

men men, det är bara att försöka igen och igen och igen. jag är verkligen inte en person som hänger läpp om jag inte klarar det. jag är heller inte en person som ger upp bara för att man inte klarar det. jag är så nära nu och jag lovar. jag slutar inte förrens jag har fått det jävla körkortet. om jag så är 40 när jag väl klarar det.

kändes sjukt konstigt att vakna upp i sitt gamla rum (nygamla :)). varken possitivt eller negativt. visst, hade helst velat sova brevid min man i vår lägenhet. men när omständigheterna ser ut som de gör i dagsläget är detta det bästa alternativet för oss båda. 

ska till körskolan om en stund. har lektion kl 13.00. ska förhoppningsvis även boka teroriprov nr två. undra hur många det blir.

har ni sett denna nya godningen btw. var ett tag sedan jag gjorde den. men har glömt av att visa den. amor vincit omnia, latin = kärlek övervinner allt. älskar den. nr tre i samligen. (ser ut att "amor" står i tjockare stil, men det är vinklen och blixten som gör det så. den är gämn och fin, lovar!


later

Kommentarer
Postat av: Sally

jag gillar den! Den hjälper dig och Alex nu också under åren han ska vara i Kalmar.

2011-08-22 @ 13:25:46
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0