tisdag 23/8-2011

ush vad jag saknar min alex. fyra dagar tills jag får träffa honom. jag vet att jag tjatar. men om ni hade varit i mina skor hade ni förstått.

ännu en morgon som man vaknade upp hemma hos pappa. kändes inte lika konstigt, men det kommer att ta tid att vänja sig.

jag är glad att jag tog det beslutet att flytta hem till pappa. hade aldrig klarat av att bo antigen i vår gamla lägenhet eller att hyra en ny. jag är motsatsen till en ensamvarg. jag hatar att vara ensam, jag klättrar på väggarna!

imorgon kommer min syster hem från USA. ska bli sjukt roligt att höra alla hennes crazy historier och se allt hon har shoppat och bilder.

nej, nu en dusch

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0