vardagen

det märks att helgen är slut, vardagen startar om någon timme. det hänger i luften. folk är trötta, folk ska upp till jobb. jag är trött och jag ska också upp och jobba imorgon.

något annat som också hänger i luften är hösten. det känns i vinden, det luktar även höst i vinden. det var denna sommaren. den man gick och längtade efter i så många månader. och det var allt? några sketna dagar som man kan kalla för sommar. men jag klagar inte. tycker bara det är synd. eller är det samma sak?

det varmaste jag var med om detta året var helgen i london med pappa, jessica och alex. det var i våras, det var i london. i london ska det regna 24/7. men just den helgen var det varmaste jag var med om.



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0