what´s up med vädret?

idag har det nog varit alla sorters väder förutom snö. men det finns väl bara en sak att säga, sverige..

det gick bra att köra idag, då blir man alltid på gott humör. sedan efter körningen träffade jag mamma i stan och käkade. det ända som är bra med malmö festoivalen är maten. att man får testa på lite olika. men EN sak har jag att kommentera om det. kan det inte variera lite? det är ju samma mat stånd år efter år. det är ju t.o.m så att de står på samma ställe? ett tips bara.

mamma kommer och hämtar mig om en stund. simon ska provträna (simning) i staffanstorp. jag har inget bättre för mig så att jag hänger med och håller mamma sällskap. hoppas att det fina vädret håller i sig bara.

roligt att sitta på pappas gamla dator. en himla massa gamla bilder. måste framkalla!


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0