27e december

ush det känns tomt nu. firade sista julfirandet igår hemma hos min morbror och kusinerna. det var mysigt. men jag har alltid en tom känsla inom mig när julen är slut. all denna stress och fixandet innan julen, en månads planering som bara tar slut i ett puff.

inte heller känns det bättre av det hemska som har hänt min kompis, eller det handlar om två av mina kompisar,men jag tycker såklart mer synd om den ena. fast att jag vet att det är jobbigt för de båda.

sedan att josse och jessica är på andra sidan jord klotet, mina fina tjejer. och amanda, min spaninen kompis befinner sig också på andra sidan jordklotet, fast på en annan del.

och som grädde på toppen är min man ute och jobbar och jag har snart inte träffat honom på två veckor och jag känner att jag behöver honom som bäst nu!

det är nog tur att jag ska jobba idag. annars hade jag nog korkat upp en flaska vin och legat i min säng..

vilket possitivt inlägg, men det är tyvärr exakt såhär jag känner.



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0