Amor vincit omnia.

jag känner mig sliten i bitar. mitt hjärta, min själ allt känns fördärvat. hur kan detta ha hänt. hur kan detta har hänt den finaste människan i världen. hon förtjänar inte detta, för denna människan som ligger mig närmst hjärtat förtjänar det bästa. jag älskar henne och ser upp till henne. hon är min insperation, en av mina energikällor.

hur kunde du av alla människor göra såhär mot henne. jag såg upp till dig, jag tyckte så mycket om dig, men nu har du sjunkigt i mina ögon något kopiöst.

ångrar några saker jag har sagt, men det var ju bara för att jag ville att sanningen. eller det jag trodde var sanningen skulle komma fram. jag litade på en viss människa, men tydligen ska man inte lita på någon.

jag har svårt att lita på folk pga saker jag har gått igenom, när man upplever sådana här saker gör det bara mycket svårare. hur ska man kunna lita på folk när de bara gör en besviken.

hoppas att allt löser sig till det bästa. för just du är det bästa.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0