andra advent.

haft en mysig idag. sen bull-frukost med alex, pappa och ann. sedan körde jag pappa och alex ut till ikea. alex ska snart flytta så han behöver lite nya grejer.

efter det så åkte jag hem. var dags att börja städa lite hemma för att kicki, astrid och sofia skulle komma över på julmys. sa hejdå till alex som åkte till sin pappa och sedan upp till kalmar.

mötte tjejerna på maxi och handla hem allt jul gott man kan tänka sig. saffrans gifflar, pepparkakor, ädelost, julmust, glögg.. osv.

sedan hem till mig. åt och hade trevligt. vi alla hade köpt små julklappar och varsin pressent till någon för 200 kr/st. körde först present leken. blir helt galen av den leken. snacka om att tävlingsinstinkten kommer fram! det är bara att kriga! haffa åt mig fem stycken :).

sedan gick vi upp en och en på ovan våningen och gömde den stora. vi lottar alltid vem vi ska köpa till och detta året fick jag sofia. när alla har gömt sina klappar går vi alla upp och letar. var den sista som hittade min..

kicki hade köpt till mig. fick en bok och tre sorters handkräm från body shop. underbart!





ingen risk för torra händer i vinter iaf :)

boken BLONDIE. som jag faktiskt velat läsa länge. berättar mer om den när den är utläst


nu ska jag tvätta av min sminket. tända några värme ljus i rummet och läsa en bok. inte blondie. har en annan som jag ska läsa klart först.

later

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blondie är en av de absolut bästa samt värsta hemskaste böckerna jag NÅNSIN läst

2011-12-05 @ 00:58:20
Postat av: Camilla

ja jag har hört mycket om boken. så det ska bli spännande att läsa den.

2011-12-05 @ 10:28:06
URL: http://camillakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0