andra december.

idag mår jag sämre. min kropp ömmar, min näsa rinner non stop.. ja ni vet hur en dunper förkylning går till. skulle egentligen träffa mamma för en lunch. och sedan träffa josse. men har fått ställa in allting. eller mamma tar med sig lunch hit och håller mig lite sällskap. annars blir det nog säng liggandes hela dagen. kanske orkar åka hem till anastasia och äta middag där ikväll.

går kvällen spenderade jag med att titta på jersey shore och victoria secret fashion show 2011. deras underkläder är små konstverk och modellerna lika så. tyckte om detta årets show. bra artister, kaney west, jay-z och nicki minaj, fina underkläder, bra tempo. en bra show helt enkelt.

mitt favorit tema detta året var vatten temat. så vackert!



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0