första december.

happ då var det första december. årets sista månad. vill inte ens tänka på hur snabbt detta året har gått, för det är bara så sjukt.. var det inte bara någon få månad sedan jag var i london?

nu har jag lång ledigt, fredag, lördag och söndag. har sett fram emot detta så länge, lång ledigheter. tror ni inte man blir sjuk då? skulle egentligen ha sjukat mig imorse, men hade för mycket skuldkänsor för att göra det. vi hade mycket att fixa idag. så istället mår man tio gånger värre. dumt! så denna helgen blir väl att lägga sig att kurera sig. fast det som är bra med att vara sjuk på sin lediga helg är väl att man inte spenderar så mycket pengar. och sedan hade det kostat så mycket pengar att sjuka sig på sin jobbhelg. det är jobb helgerna jag tjänar mina få kroner på.

så ni får gärna hjälpa en sjukling med lite film tips till denna helgen.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0