gårdagen

igår morse skulle jag egentligen hem till josse för att äta frukost och fixa lite till vår fest som vi förhoppningsvis ska ha. men jag vaknade jätte sent och när jag gick ner såg jag att pappa hade skrivit en lapp med saker som han ville att jag skulle fixa här hemma. så tyvärr fick jag ställa in med josse och börja fixa.

alex kom vid halv 4 tiden. vi körde och hämtade hans mamma och lämnade henne hemma (hennes bil är på lagning). efter det körde vi ut till nova för att fixa julklappar. fick faktiskt en hel del fixat. nu har jag bara någon enstaka kvar, vilket känns väldigt skönt!

jag behövde ett par regäla vinterskor. fryser nästan alltid om fötterna. kollade på ett curlingskor inne på scorette. men de fanns inte i min storlek i den modellen som passade min fot bäst. de skulle finnas på burlöv center, så vi körde ut där och klippte ett par till mig. så nu kommer mina fötter vara varma i vinter iaf!

efter shoppingrunderna så körde vi ut till borgström och carina. kollade på idol och käka choklad, chips med dippa och ostar. fan ost är det godaste som Gud har skapat. älskar ostar i alla dess former!

vanliga, tråkiga curlingskor från canada snow. men de är iaf varma. det är huvudsaken!

det har blivit en hel del julklappar inhandlat. vill inte ens tänka på hur mycket pengar där ligger


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0