josefine.

idag har jag/hänger jag med josse hela dagen. när jag kom hem från jobb slängde jag i min frukost, sminkade mig sedan körde jag ut hit. slutade kl kvart i 10 och var hemma hos josse kl 11. har alltså tagit bussen hem, ätit frukostsminkat mig och kört ut till oxie på en timme. bra jobbat! 

idag har vi handlat grejer till hennes resa och fixat andra små grejer.

just nu sitter jag hemma hos henne och väntar på att hon ska göra sig iordning. hon ska ut och slira idag. jag jobbar tyvärr imorgon, så det blir ingen utgång för mig.. men taxi är jag snäll och ställer upp på.

innan när vi var på burlöv så handlade jag ett guldigt nagellack. för jag kommer inte ihåg om min nyårklänning glittar i guld eller i silver.. i-landsproblem. så jag inhandlade ett guld för att vara på säkra sidan.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0