juldagen.

hade en helt perfekt julafton med min familj. det jag var, jessica, simon, mamma, pappa, mormor, arnold och hulken. jag jobbade till 17. så när jag kom hem till pappa hade de redan börjat med sillen eftersom att jag inte äter det. sedan blev det traditionell julmat. efter maten tog vi bara det lungt ett tag, smälte maten.

sedan  var det dags för klapparna och det känns som om det bara blir mer och mer julklappar för varje år som går. vi var inte så många, men jag tror att vi satt i 2 och en halv timme och delade ut julklappar. men jag klagar inte. jag är som ett litet barn och älskar att få klappar, men inte lika mycket som jag älskar att ge julklappar!

fick en massa fint, svårt när man ska rabbla upp allt, för man glömmer alltid hälften. men vissa av sakerna var, pyjamas, pressentkort, pengar, smycken, volym master, schampoo och balsam från lanzaa, choklad, moroccian oil, parfymer.. ja, en en massa till..

jag däckade i soffan vid 12. var så himla trött. denna jobb veckan har satt sina spår i mig om man säger så. när pappa väckte mig, vet inte riktigt vad klockan var (1-2?) så hade gästerna precis gått och jag gick upp och tvätta av mig, borstade tänderna, sedan däckackade jag big time. fantastisk jul, tack för alla fina klappar.

vaknade när klockan ringde och nu sitter jag åter på jobb.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0