Måndag, Malmö.

det gick bra att köra hem igår. hade emil med mig, så det kändes bra med sällskap.

kom hem vid 20 tiden. men eftersom att jag skulle lämna emil, byta bil med lars, hämta hulken, äta, klä granen och packa upp kom jag inte i säng förrens vid 23 och jag somnade innan jag hann säga ordet sova.

igår när vi skulle köra så var vi lite osäkra på om all alcohål var ur kroppen. så vi väntade ända tills kl 16 för att vara på den säkra sidan. när vi hade kommit ungefär halv vägs så står det en polis och vinkar in mig. fast att jag kände mig ganska säker på att det var grönt så var jag ändå så sjuk nervös. fy fan. jag tror t.o.m att an kunde se mitt hjärta dunka i bröstkorgen. när polisen sa att allt var grönt var det som att en sten lättade från hjärtat.

just nu sitter jag och väntar på att josses mamma och josse ska komma och hämta mig. josse ska skaffa ID kort, sedan ska jag och josse gå runt i stan. börjar jobba kl 15.

just nu, med nya mössan på mig som jag köpte i kalmar för 49 kr.


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0