Onsdag.

har sovit som en kratta inatt. vaknade vid 4 av att jag behövde gå på toa. efter det kunde jag inte somna om. vet inte hur länge jag låg och vred.. sedan när man äntligen lyckas somna och sover som djupast. ja, då ringer såklart väcker klockan.

idag har jag lite små saker att fixa. tänkte börja med att åka och sola. men det kommer att kännas konstigt att sola utan josse.
jag brukar nästan aldrig sola solaruim, men jag åker på semester på måndag och innan jag brukar åka på semster tar jag några besök till solen, bara för att känna sig lite extra fräsch. och sedan är det ju nyårs afton på lördag, skadar inte att vara brun då heller.

efter 15 minuter i solen ska jag in på mobilia och handla pressent till min käraste alex som fyller år på söndag.

ja, detta var lite av små planerna för dagen. ska nog ta och sova någon timme också, efter denna natten är jag trött.

(p.s
är på lite bättre humör idag, även fast att det kanske inte märks i detta inlägget, men bara så ni vet :))

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0