SEMSESTER/5 kr/NAGLAR osv..

för en gång skull har jag en massa förslag till rubriker, så lika bra att man kör att på en och samma gång.

jag har semester nu! är ledig fram till den 9e januari. sitter inte helt fel om jag ska vara ärlig :).

i julklapp av sydassistans fick jag pressent kort på åhlens. det använde jag idag och köpte mig ett läppstift och läpp penna från make up store. läppstiftet heter mandy och läpp pennan heter hot pink. hela kalaset gick på 305, pressentkoret var på 300 så 5 ynka kroner fick jag betala!

när jag hade slutat idag, innan jag handlade på make up store var jag och fixade naglarna på hansa. så nu är de ocksåe nyårs fina! blev super nöjd, som alltid!






later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0