sista natten.

inatt var sista natten jag sov ensam. nu ska jag sova tillsammans med min man i över en vecka! kan inte förklara med ord hur underbart det känns.

idag har jag inte gjort så mycket. när jag vaknade stack jag till maxi och handla bröd. jobbigt när man vaknar vrål hungig och så finns det inget bröd hemma.

sedan åkte jag och sola. sen dess har jag bara varit hemma och slappat, några avsnitt av despan och lite städ. blir nog några fler avsnitt despan tills mannen min kommer hem. han sitter (sover) i bilen påväg hem nu. han jar jobbat hela natten och om någon timme har han dygnat, så blir nog en lugn kväll. kanske en tur ut till borgström.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0