söndag.

gårdagen var minst lika perfekt som fredagen, fast annorlunda. alex kom hem från tentan vid 13. då hade jag redan duschat och ätit frukost. låg och mös en stund sedan bestämde vi oss för att köra till ett outlet som ligger ca en timme här ifrån.

hittade en sådan SJUK fin pälsjack!! men hade tyvärr inte råd med den.. fanns lite annat fint också, men det ända jag kom hem med var två par öronhänge. men det är ju inte så pissenödigt det heller.

när vi kom hem igen började vi göra oss iordning. sedan gick jag och alex på resturang uppe i stan. jag beställde in en kyckling rätt, men tyckte inte den var så god så jag bytade med alex och fick en blodig köttbit istället, så mycket godare. vi delade på en flaska vin till maten, ett jävligt gott vin dessutom!

emil hade varit i karlskrona några dagar, så han bestämde sig för att köra upp till kalmar och festa med oss. så han hämtade oss på resturangen sedan körde vi hem till alex och drack några öl. efter det gick vi upp till stan och träffade alex klasskompisar. festade tills det stängde sedan drog vi på efterfest hos en i alex klass.

vet inte vad klockan var när vi var hemma, och det är nog bäst..

vaknade vid 12 vrål hungrig, slängde i oss frukost och nu sitter vi (jag alex och emil) och slappar i vardags rummet. jag kör hem istället för att ta tåget, men vi kommer nog att slappa ett tag till innan vi beger oss.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0