13e (!) februari

godmorgon på er. ni alla vet säkert vilken dag det är idag. trettonde februari. åh vad jag älskar den trettonde. men det är inte samma sak när inte min man är hemma..

2 år och 7 månader firar vi idag. och hulken blir 1 år och 2 månader. nu är det bara tre månader kvar tills det är tre år jag och alex har varit tillsammans. i år ska vi nog firade på ett speciellt sätt, vi har smidigt lite planer. men mer om det när det är spikat.

alex alex, vad skulle jag gjort utan dig. låter lite smörigt men det kommer från mitt hjärta. du har fått mitt liv att bli en ett helt annat liv än vad jag hade tänkt mig. aldrig någonsin visste jag att kärleken var såhär starkt.
en gång i mitt liv trodde jag att jag hade hittat kärleken, jag var nästan säker. men det tog slut ut du kom in i mitt liv med storm. du fick mig att känna något helt annat, något jag inte känt förut, det var starkare än livet själv, det fick mig att göra dumma saker, men överallt, bra saker. så småning om visade det sig att detta jag kände, detta jag kunde dö för utan att blinka, mina känslor för dig som aldrig någonsin kommer att försvinna, det är kärlek.

på ett sätt vill jag tacka dig. tacka dig för att jag har fått möjligheten att känna det starkaste som finns. som jag vet alltid vinner över hat och avundsjuka. känna det som tyvärr inte alla männiksor får uppleva. kärlek.

kärleken är det starkaste som finns, det finaste som finns, det bästa som finns. och du är min kärlek, mitt liv, mitt syre, jag vet helt ärligt inte vad jag hade gjort utan dig.

jag älskar dig mer än vad jag någonsin kan beskriva. mer än vad jag någonsin trodde var möjligt. jag kommer att älska dig tills den dagen jag inte andas längre. men eftersom att jag inte vet vad som händer efter döden, hoppas jag att jag kommer att få älska dig även efter då.

/din Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0