1a februari

blir lika chockad varje gång jag ser i kalendern att det är ny månad. vart tog januari vägen liksom? det brukar vara den längsta månaden på hela året, men med ett vips så var den borta.

det var en lugn dag på jobbet igår. alex kom upp mot kvällen så kollade vi på top model tillsammans. och imorse när jag slutade så kom han och hämtade mig. vilken man! vi körde sedan ut till limhamn för att köpa världens godaste bullar. så nu har vi precis avnjutit en underbar frukost. ska in och borsta gaddarna nu, sedan lägga mig i soffan brevid min man.

dagens planer, inget spikat. men jag tror att vi åker ut till alex pappa. har inte träffat honom sen vi kom hem från st anton. sedan har jag fotbollsträning ikväll.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0