30 seconds in fame

tja, halloj, tjena. aja what ever. HEJ!

har inte blivit mycket av bloggande idag. efter det första inlägget så ringde alex, så snacka vi en stund, sedan la jag mig och läste. sedan somnade jag nog en halvtimme, för jag vaknade av att alex ringde igen. vi låg och pratade en bra stund. tills jag var tvungen att fixa lunch och efter lunch begav jag mig direkt till jobb.

jobbade extra idag på mitt gamla jobb. det var roligt att vara tillbaka. men bara för en kväll. jag uppskattar mitt jobb så oehört mycket nu när jag tänker efter och kommer tillbaka till mitt gamla.

måste bara berätta en sak innan jag knyter mig för dagen. vet ni bloggaren linn herbetsson? jag kommenterade mina frukostvanor i henns blogg (hon ville att man skulle göra det) och guess what, hon publicerade min. känner mig väldigt speciell, eller är det mina frukostvanor som är speciella?

dålig bild, men orkar inte fixa med det nu. får lägga upp en bättre bild någon annan dag


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0