att man inte lär sig.

denna dagen blev inte alls som vi hade tänkt oss.

egentligen skulle vi ut till alex pappa. de skulle fixa med bilen sedan skulle vi käka något tillsammans. när vi är redo för att sticka så ringer vi honom och säger att vi är på g. men då säger han, nej ni behöver inte komma jag fixar detta med colle (hans kompis).

sedan ringer vi alex mamma. men hon jobbar och slutar inte förrens vid 5. hader tänkt att vi kunde kanske käka där. men om hon slutar fem blir det så tajt med min träning..

så nu blir det så att alex sticker dit. jag stannar hemma. tar mig till träningen själv och att alex sedan hämtar mig där ifrån ikväll.

nu håller jag på att göra corres efterrätt igen. haha tydligen så lärde jag mig inte igår hur dåligt jag mådde. men varfan. den är så jävla god, så nu kör vi!!

här är en del som gosar in sig i ugnen


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0