betongben

godmorgon på er solstrålar! idag var jag hurtig igen och var ute och sprang två varv runt pildamsparken (8,36 km). men det var inte samma känsla som i måndags. herregud vad tunga mina ben var idag. kändes verkligen som om jag var ute och sprang med två betongben. blåsten hjälpte ju heller inte, känns som man bara står på samma ställe och trampar.

sedan har jag ett litet problem. jag vill helst springa direkt när jag vaknar, går från sängen och dirket upp och tar på mig joggingkläderna, innan frukost. men jag är så himla hungrig på morgonen, så när jag är ute och springer så känner jag mig så tum, tum på energi, tum på allt. och får nästan lite känsla av att jag kommer att svimma.

men sedan tycker jag inte om att springa när jag har ätit frukost, då mår jag illa. och om man väntar i två timmar efter frukosten är det så svårt att verkligen komma ut och jogga. så jag är verkligen tacksam för tips om ni har några!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0