blää

cornelia, alex lillasyster gjorde världens godaste efterrätt för någon vecka sen. blev lite våldtagen i munnen av den. har velat göra den så himla länge men det har inte blivit av.
men idag tog jag tag i det hela och gjorde en sats. den blev likagod. men jag åt alldeles för mycket och + att jag glömde min laktostablett (det är glass med i efterrätten) så nu mår jag som jag förtjänar!! proppmätt, nästan illamående och så jävla ont i magen pga laktosen..

ska snart börja göra mig iordning. alex och jag ska på bio idag och se burlesque (stavas?). har velat se den sen jag såg atr den skulle göras. i´m exatied!

berättar för er i vanlig ordning om hur den var.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0