Cry me a river

som jag anade så somnade alex efter bara en halvtimme till filmen. men gash, min man behöver sova. om jag hade varit i hans sits så hade jag varit mer levande än död.

så jag låg själv och grät till filmen "Letters to Juliet". visste ni att jag var världens blödigaste person. jag kan nog gråta till allt, och jag lovar att jag hade varit en grym skådespelare.

handligen i filmen var så gullig/sorlig/romantisk som en film bara kan bli. visst, en riktig hollywood rulle, but I like it. kan varmt rekomendera den filmen om du känner för att gråta en svätt.

alex har redan gått och lagt sig och likaså ska jag också göra nu. lägger mig nog och läser tills jag somnar.



later

Kommentarer
Postat av: Asdasdasd

good job please keep on the good work

2011-04-27 @ 12:23:31
URL: http://asdasdasd.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0