depress

detta jobbpasset gick så otroligt fort. klockan tre befann vi oss på kokumsfritid där sydassistans hade fixat bowling och fika. jag bowlade själv inte. mr s tyckte att det var så roligt så han fick spela mina runder också. efter bowlingen åkte vi till ribersborgs resturang där det skulle bli middag. jag slutade kl 18 så jag var inte med och åt.

så förvirrande det är nu när de har ändrat runt med bussarna. tog trean för att jag trodde att den skulle stanna mellan mobilia och pildamsparken. men icke, jag kom till sjukhuset. gick till södervärn och handlade chinamat. sedan tog jag bussen hem därifrån.

har haft en sådan dag, en dag då man känner sig så ful. håret känns fult och tråkigt, känner mig fet, huden grå och daskig.. ja allt har kännts så fel. vet inte vad det beror på. kanske för att alex har åkt, kanske för att jag har fått/ska få min mens, kanske för att jag är så trött på detta vädret? ja, det finns många saker som kan vara orsaken.

kan det bli mer deprimerande? en fredagkväll och jag sitter här själv med chinamat?


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0