fredag 18/2-11

träningen igår gick inte som jag hade tänkt mig. fick en boll i bakhuvudet och för den fick jag hjärnskakning. mådde skit hela gårkvällen, riktigt, riktigt dåligt. idag mår jag väl sådär. inte helt hundra, känner mig fortfarande lite groggy.
hoppas att det blir bättre snart, iaf till imorgon för då ska jag fan festa!

ni vet väl vilken dag det är idag?! alex kommer hem idag. åh min man. som jag har saknat/saknar honom. jag längtar tills våra läppar möts, våra armar flätar ihop sig, känna värmen, lukten allt.

håller på att fixa litre här hemma, börjar klockan ett så jag har ganska god tid på mig.

det kanske inte blir så himla mycket bloggande idag, om inte så vet ni varför!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0