fredag 25/2-11

hallo. ledig helg framför mig. LOVE IT. och att det är löning idag gör inte dagen sämre precis. har redan spenderat lite pengar faktiskt. blev påfyllning på mina naglar, ansisktrengöring, strumpbyxor och ett par nya benskydd. mina gamla benskydd var helt uppätna av hulken.

nu ska jag slänga mig i soffan med min man. vet inte vad som händer ikväll. grabbarna ville spela FIFA, inte riktigt min grej om man säger så. så, we´ll see.

blev lunch/middag på T.G.F. åt min nya favorit måltid, fajitas (stavning?) till efterrätt så delade jag och alex på en brownie med glass och en oreokak/glass. GOD DAMIT vad gott. ligger gott i magen nu ska jag säga.

mina "nya" naglar.kortade ner de ganska mycket denna gången, gillar de nog bättre såhär


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0