going nuts!

idag blir det fotbollsträning ute i regn, på grus.. uh, kan knappt vänta.. ser sådär fram emot. jag ser framför mig hur jag fryser påvägen dit, fryser för att vänta på att träningen ska börja..
men ska inte tänka på det negativa, försöka iaf. ska tänka på hur nöjd jag kommer att känna mig när jag ligger i sängen, nyduschad och fräsch.

orkade inte fixa någon middag idag. kom på att jag hade handlat min favorit nötblandning med pistach, casew(?)nötter, mandlar, russin och körsbär. så det fick bli en hel sådan påse. blev mätt efter halva, men ändå ska jag trycka i mig hela. så nu mår jag som jag mår. dvs illamående och en slänga av huvudvärk.

den är lika god som den ser ut! kommer från estrella tror jag. rekomenderas!


later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0