heartbeat

min hjärna, mitt hjärta, min kropp, min själ. det känns som att allt blöder. alex ska inte åka ut och jobba förrens imorgon. men varje gång jag kramar om honom vill mina tårar bara spruta åt alla håll.

han har varit hemma i sex veckor nu, det har varit de mest underbara veckor i mitt liv. det har varit jul, nyår, kalas på kalas på kalas. st anton och ännu mer kalas. så mycket har hänt. och fast att jag trodde att det var omöjligt har vi kommit närmre varandra på något sätt. vad som än händer finns det alltid vi två kvar.

nej fan. ska inte deppa läpp, han kommer tillbaka. två veckor går snabbt.

ska snart byta om för att sticka och träna fotboll. har fortfarande sjukt mycket träningsvärk sen tisdags så jag vet inte hur detta träningspasset kommer att gå. får hoppas på det bästa.

ska ta bussen dit, alex är hos hans mamma och käkar. sedan kommer han och hämtar mig när jag är färdig.




later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0