I'd jump in front of a train for you

tänkte att jag skulle inviga mig jogging idag. blev glad när jag vaknade och såg solsken. hade redan tagit på mig joggingkläderna i huvet. men sedan, sedan så hörde jag det - blåsten! herregud, det blåser lika mycket som det gjorde igårkväll. den ända skillnaden är att  igårkväll var det mysigt att lyssna på vinden, somna till den. men att jogga i den? nejtack.

jag tvingar aldrig mig själv till saker, jag gör det som jag vill göra, det jag känner för att göra. det är det jag tycker är hälsosamt. att aldrig tvinga sig till saker och ting.

så joggningen får vänta. det kommer andra dagar. nu ska jag fixa mig en brakar frukost!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0