if it makes you happy

kom på en sak precis. jag är jätte glad förtillfället. vet inte om det beror på att jag har avverkat den värsta veckan av mitt fyraveckors schema eller att det "bara" är en vecka kvar tills alex kommer hem, att jag har en ledig helg framför mig. helt ärligt, I dont know. men jag njuter av det och ska verkligen inte ifrågasätta det.

anledningen till att jag ifrågarsätter det är att jag borde inte vara glad.
* det första jag lyckades göra imorse var att ta isönder vår tvålpump.
* jag bröt en av mina naglar idag
* jag känner mig så jävla äcklig efter hamburgaren
* jag har gått upp 6 kilo på mindre än två månader
* jag saknar alex så att jag kan spy

listan kan egentligen göras lång. men trorts allt detta så är jag lycklig just nu i denna stunden and I´m loving it!




later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0