I'm smiling but I'm dying trying not to drag my feet

är hemma igen nu. var kul att sitta och snacka med viktor. som sagt, har inte träffat honom på jättelänge. blev mycket prat om st anton, och om snåla människor. satt nog i ca 2 timmar och bara snackade. sedan var vi inne i någon affär. blev faktis två köp idag. sammalagt.. 140 kr! det kallar jag billigt. köpte en sak som var nersatt från 800 kr, till 100 kr. i love rea.

gick med viktor till centralen, han skulle till köpenhamn och jobba. tog sedan bussen därifrån för att det har börjat regna som bara den, och blåsa. får ta hem cyklen imorgon efter jobb. kommer säkert regna ännu mer imorgon, så jag kommer att får svära över att jag inte tog hem cyklen idag.

vet inte varför bilden blev så suddig.. men på mig har jag jeans från disel och jeansshorta från carlings


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0