lördag 19/2-11

hej hopp. åh vilket jobbpass jag hade, nog det stressigaste jag har haft sen jag började hos mr s. han ska ha kalas imorgon så vi har bakat heela dagen. det blev chokladbullar, kladdkakor och kanelbullar. blev klar med allt halv 5 och jag slutar ju klockan 5.

alex hämtade mig från jobb idag och påvägen hem körde vi inom och köpte pizzor. så en pizza senare sitter jag här nu och ska börja sminka och fixa mig inför kicki och viktors inflyttningsfest. åh jag längtar, har inte druckig alkohol sen st anton. och ikväll kommer alla vara samlade. så taggad! har kameran med mig (förhoppningsvis, om jag kommer ihåg den) så blider kommer att komma så småning om.

förhoppningsvis så hinner jag kanske lägga upp mig outfit bild för kvällen också, men än vet jag inte vad jag ska ha på mig.




later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0