make some money

nu ska jag dra mitt feta ass till jobb. får se om jag lyckas komma fram. satans vad det blåser! ni kan nog snart mitt schema likabra som jag. men om inte, så går jag på mitt dubbelpass nu. jobbar denna natten och imorgon natt. imorgon slutar jag kl 10.00. kommer att vara hemma vid halv 11 kanske. sedan börjar jag igen kl 15.00. knappt lönt att komma hem. men men, när det är över så är det så skönt. då dröger det 4 veckor tills dubbelpasset igen.

det är konstigt, det är en månad mellan varje gång jag ska jobba detta bubbel-pass. men ändå så känns det som att jag gör det så ofta?

min lunch idag bestod av detta: vegetarikhamburgare. ser ut som en köttbit som ligger där, men det är en qournfilé. under salladsbladen ligger ett hamburgarebröd (filén envisades om att åka av brödet hela tiden..)
om jag ska vara ärlig så var detta inte så jättegott.. men jag fick mat i mig och det är det som var huvudsaken!


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0