måndag 14/2-11

glad alla hjärtans dag! är det någon som ska hitta på något romaniskt? själv ska jag jobba och min man är ute och jobbar, så roligare än så blir det inte för min del. men inte för att låta för klyschig nu, men varje dag, timme jag tillbringar med min man är som en alla hjärtans dag. men visst hade det varit roligt att hitta på något extra speciellt idag.

hör och häpna. men min dag idag började med att jag var ute och joggade! premiär för detta året. kändes inte så jävligt som jag trodde att det skulle kännas. blev två varv runt pildammarna.

sedan var jag inne på mobilia. tvålpumpen lyckades jag ju ta isönder i fredags och som tur var hade de en kvar inne på hemtex.

blev en concelerpänsel också inne på kicks. kostade 80 kr men hade en 50 kr check, så 30 kroner. billigt, nu är det bara att hoppas på att den är bra.



hoppas att denna får ett längre liv än den förra



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0