Oh my God

jesus! detta var det jobbigaste träningspasset på vääldigt länge! när alla i laget trodde att vi var färdiga. tog på oss jackorna för att vara redo för att gå skrek ronny (vår tränare) "vart är ni påväg, vi är inte klara än!" då ville jag smått dö. då hade vi fyra konditions övningar kvar.

nu efteråt känns det såklart riktigt skönt. men jag känner att jag inte riktigt är på den nivån jag vill vara på. så jag måste ta tag med att börja jogga igen. hade en jävla konditon då innan snön kom. nu sista tiden har jag bara suttit inne och ätit känns det som.

ska slänga mig i soffan och se klart blood dimond som vi började med innan. sedan blir det nog en rulle till. men ska försöka lägga mig i hyffsat tid. ska jobba imorgon 10-15. ett pass som jag inte har egentligen men tog det (fick det) ikväll. bra med extra pengar nu när jag sparar till london.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0