onsdag 9/2-11

hemma från första natten. bara en natt kvar, sedan ska jag få sova i min egen säng. det är nästan det jag tycker är jobbigast, att inte få sova i sin egen säng.

fast nu känns det inte som att det spelar någon roll i vilken säng jag sover i, sover ändå lika dåligt.
blev mardröm i natt igen. denna natten var det att vi var i österrike, ute och festade. så var vi ute på ett ställe och skulle gå vidare till ett annat. så sa jag till alex att han skulle vänta, jag skulle bara hämta min jacka. men han sket i det och lämnade mig där.
och detta var första kvällen vi var där, så jag hittade inte. så blev lämnad i st anton på något jävla uteställe. skulle ta taxi hem, men visste inte vad hotellet hette så jag var lost.

låter kanske inte så jätte hemsk, men det var det. kommer ihåg att jag var så förbannad på alex att han bara hade lämnat mig. sedan när jag väl hittade honom efter ett antal timmar så skrek jag till honom," varför väntade du inte?" det ända han svarade var, "vaddå? du får väl klara dig själv, måste jag vara med dig hela tiden."

frukosten idag. smoothie: blåbär/vanilj yogurt (laktosfri) hallon, blåbär, mango, lite mjölk och lite tropisk juice. två knäckebröd, den ena med ägg och kaviar och en andra med sallad, ost och tomat, sedan lite örtsalt på det.


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0